آلگری : با رئال بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده ایم/ از داشتن آستوری خوشحال می شوم

میلان موفق شد یکشنبه شب در سن سیرو از هفته دوم رقابت های سری آ ایتالیا برابر کالیاری به پیروزی 3-1 برسد در حالی که بازگشت کاکا به میلان کانون توجه ها بود.

آخرین گزارشات رسمی تایید شده خبر از توافق سران روسونری و مادریدی بر سر انتقال کاکا می دهند و تنها امضای قرارداد توسط کاکا باقی مانده تا این انتقال نهایی شود.

فردا آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی می باشد و ماکس آلگری پس از پیروزی 3-1 تیمش برابر کالیاری به خبرنگاران گفت که میلان با رئال بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده اند.

آلگری گفت :" بسیار این بازی را دوست داشتم چرا که هم به خوبی حمله و هم به خوبی دفاع کردیم.این برد بسیار مهم بود حتی اگر کالیاری توپ و میدان را کمی بیشتر از ما در اختیار داشت"

"  در این بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم .با تمام این اوصاف هفته خوبی را در پیش داشتیم پس از پیروزی مهم در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله گروهی با این پیروزی امشب کامل شد"

استفان الشعراوی در تصمیمی شاید عجیب کاملا بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت و تنها در دقایق پایانی بازی به میدان آمد.آلگری ترجیح داد تا در این بازی از روبینیو در ترکیب اصلی استفاده کند

" با ترک بوآتنگ من فاقد مهاجمی بودم که به عمق دفاع حریف ضربه بزند و به خصوص که ایده من برای بازی برابر کالیاری این بود که به سیستم دو مهاجم بازگردم چرا که ماریو بالوتلی به همراهی نیاز دارد که در فضاها دوندگی کند.ریکاردو مونتولیوو به عنوان هافبک بازیساز بسیار عالی بود"

او در ادامه افزود :"برای تست کردن سیستم جدید ما وقت زیادی نداشتیم و من فکر می کنم الشعراوی می تواند یاد بگیرد تا به عنوان ساپورت کننده مهاجم به میدان برود که البته نیاز به تمرین بیشتر دارد.قطعا این مشکل الشعراوی نیست"

کاکا در یک قدمی پیوستن به میلان است و آلگری در این باره گفت :"گالیانی قبل از بازی به من گفت که با سران رئال مادرید بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده اند و در حال حاضر تنها توافق شخصی با کاکا باقی مانده.هنوز 24 ساعت دیگر فرصت داریم و باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود"

آلگری در پایان گفت :" آستوری در میلان؟ فکر می کنم او یکی از بهترین مدافع ایتالیایی حال حاضر است.ما مدافعان خوبی داریم اما در هر صورت خوشحال می شوم که او را در اختیار داشته باشم.آستوری می تواند بسیار برای باشگاه مفید باشد بنابراین باید دید چه می شود"

فردا آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی در اروپا محسوب می شود.